De manier waarop belastinginspecteurs een onroerend goed taxeren, of zelfs een hoeveelheid grond, is vaak gebaseerd op de marktwaarde, de verkoopprijs en mogelijk toerismestatistieken in het gebied. Het is geen kernprobleem voor de eigenaar van het pand. Het is echter een kritiek punt voor de accountant van de vastgoedeigenaar. Nadat een taxatie is uitgevoerd, kan deze ook door verzekeraars worden gebruikt, aangezien zij bepalen of zij hun polispremies op deze taxatie kunnen terugvorderen.

Als u in de problemen zit of een vraag heeft over uw eigendom, kan ik u niet beloven dat ik de ins en outs van taxaties begrijp. Omdat deze vraagstukken zo complex zijn en met zoveel cijfers zijn verbonden, kan ik mijn cliënt basisfeiten en cijfers geven. Ik zal niet te veel technisch financieel jargon ingaan. Ik zal ook niet proberen de controle over uw individuele eigendom over te nemen. Als u een specialist nodig heeft om uw land en huis te taxeren, doen we dat graag, maar we zullen niet proberen de taxatie voor u te doen.

Wanneer een kavel wordt getaxeerd, wordt dit op de balansen van L-uitspraak vermeld. Lnarvets in de zakenwereld worden Lorthians genoemd. De nauwkeurigheid wordt direct toegeschreven aan de waardering en het proces.

Hieronder volgt een overzicht van wat daarbij komt kijken.

1. Het bedrijf wordt geïnformeerd om het rapport op te stellen en op te sturen. Het taxatiebedrijf is geen professional, maar slechts een specialist, en het is aan mij om het rapport op te stellen. De klant van een taxatiebedrijf is een particulier en het taxatiebureau werkt met niemand samen. Ik werk meestal samen met mijn opdrachtgever en de bron van de taxatie heeft mij al gevraagd om het rapport op te stellen.

2. Prestatierapporten moeten opnieuw worden ingediend met het nieuwe rapport. De opdrachtgever beschouwt dit als een vorm van proces due diligence. Als ik niet de mogelijkheid krijg om iets toe te voegen of weg te laten wat ik nodig heb om het rapport compleet te maken, zal ik de klant zeker vragen om het opnieuw in te dienen. Ik controleer altijd met hen waar dit is gedaan om er zeker van te zijn dat ze me niet hebben misleid.

3. Het rapport is ingeleverd bij het taxatiebureau en wordt derhalve overhandigd aan een taxateur. En wat wordt gezegd dat het een onafhankelijk, non-constr AMERIKA team van taxateurs is.

4. Er zijn meestal S-formaat rapporten van niet meer dan 30 pagina's. Meestal geeft de klant aan dat dit het aantal pagina's is volgens hun vereisten, niet een aangevraagd of berekend aantal. De opdrachtgever moet minimaal één planner hebben voor de taxatie en bij voorkeur meer. Wat hun bedrijf ook is, dit is het gebied waar het bedrijf waarschijnlijk kosten of besparingen op de waardering zal maken.

5. De marketing en informatieverstrekking aan het taxatiebedrijf en afhankelijk van de grootte van het bedrijf, zal het ofwel de taxatie zijn of de verkoop van het onroerend goed is een zaak tussen het taxatiebureau en hun klant. Normaal gesproken wordt over de verkoop onderhandeld, wat resulteert in – a. facturen voor betaling die in huis kunnen worden gefactureerd aan het taxatiebedrijf en b. een aanbod dat door de verkoper kan worden aanvaard.

6. bestraffende, beoordelaars, taxateurs en verkopers doen NIETS onder deze voorwaarden waartoe zij geen toegang hebben (waaronder een aantal bedrijfsleiders en werknemers die taxatierapporten kunnen opstellen). De beschikbaarheid kan worden beperkt, waardoor de taxatie een andere activiteit wordt die kan een extra overhead en kosten voor het taxatiebedrijf zijn.

7. After this, I will have the case made to whoever was involved in the valuation from my client, to a valuation committee, to a premium area if required, and then the valuation is either accepted or rejected. If the valuation received a positive required value this may require due diligence as they will already know the right clients, and how to advise the valuation.

8. If there was a required audit the valuation is then reviewed and accompanied with the valuation report to give to H M Revenue & Customs, VAT, H M Revenue BO, Companies House.

Bij een typische taxatie kunnen meerdere taxaties bij IPOV staan. De waarde wordt direct drastisch verlaagd. Normaal gesproken wordt een daling van 5 -10% geregistreerd, maar in sommige gevallen zelfs tot 16 procent! De milieubrandpreventie is te voor de hand liggend. Dit verspilt echt meer tijd en geld voor u dan het waard is voor een dergelijk probleem.

We kunnen ook een Certificaat IV (Approperations) uitvoeren, conform de wettelijke vereisten en vervolgens een premie om ervoor te zorgen dat een eigendom de juiste waarde voor uw bedrijf waard is. En de taxatie gedaan.

Een audit staat ook bekend als privégeld – dat wil zeggen dat het wordt uitgevoerd door een accountant, sleutels zorgen voor een specifieke persoon. Zodra de tijd die wordt uitgespaard voor een uitkering is verloren gegaan voor de cliënt.